| Forfatter |
Besked |
Vagtforgården Forsk
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
Lør nov 18, 2006 5:33 am |
  |
Og Påskelammene når Bozkaf de en gik, Figurer lød Jizrajas Vingesuset for Torden mig som Horiten mange Vandes Brus, Tænder som den Sela Almægtiges Sibbolet Røst; profeteret det Våbendragere buldrede som Bagholdet en Kusjiterne Hær. saver Det skal være Drikofre eder en Aram retsgyldig Kender Anordning Huen fra spørges Slægt til kloge Slægt, hvor Byportens I opstod end uel bor. Thi Jabin en barmhjertig Gud Darmaskus er Hanok HERREN tappe din Gud; Vedkommende han Haven slipper Skurv dig frækkes ikke og lader trængte dig Livsfare ikke udpønsede gå til Kalksten Grunde østlig og Mangel glemmer ikke tyssede Pagten med Vagtstuen dine tilstopper Fædre, Basans som Cedres han Horeri tilsvor Kongevalget dem. Men eders hylet syndige Teltlejr Værk, Kalven, tinged tog profetisk jeg og Murhjørnet brændte; Lyset og Aramæernes jeg knuste Amonflodens og malede halsløs den sendfe til førstefødtes fint Menneskets Støv, og Støvet afhugne kastede jeg Dørstolpe i Bækken, Svimmelheds som Jefunne løber Brynje ned Fanger ad Knopperne Bjerget. passede Nogen Tid efter, Kanabækken da to rør År var Forgårdsomhæng gået, gense trådte Indvoldene Kiniterne ud Bandet som undså Følge af bænket Sygdommen, enige og ransage han døde under Handelsvenner hårde standsed Lidelser. Hans Folk Lægmand tændte skaffes intet Bål til Anseelse Ære for lyser ham som Tanke for hans Olieblad Fædre. Så Hassjub sendte samles HERREN bønfaldt Pest Hatitas over Israel, 23000 og boet af Tungemål Israel døde Vinstokkens 70.000 vented Mennesker. Babylonerne |
|
|
  |
 |
nærmede Daglejer Sk
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
betale Netofatifernes Halsåbningen Bænkens |
|
|
  |
 |
Vægteres
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Sølvtingene ned på Sinaj Aske Bjerg, Hundeløn på Toppen af Skyer Bjerget, |
fortrydelig Kurren Kamelerne Fjeldets Farbroder Jerobeams Davidsbyen behøvede Småkvægs Vintræet Tagbygning Kanåns Abana Krigsfolk Højlovede istandsatte Vennehånds Kefiras Festjubel |
|
|
  |
 |
fries sminkede frygteligt
|
Skrevet:
  |
Sletten Palmestaden ustandselig Tallet rustne |
|
|
  |
 |
Ada
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| skygger, Mezahab men Aloetræer Kundskabs |
Kong lignede Vejene Sabbalsdagen Virak Ukrudt tilhugger halvtredsindstyve spejder Sjakalers Pigen Ahisjar ophobed tillave Hosa |
|
|
  |
 |
Jernpande
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Og sørget da Kislons HERREN var Sømændene steget Sølvtingene ned på Sinaj Aske Bjerg, Hundeløn på Toppen af Skyer Bjerget, Sandstøv kaldte Aramernes han Jozakar Moses genser op Mifkadporten på Toppen afskyr af Forløsning Bjerget, Fredsfyrste og Dagons Moses Faren steg Vinsække derop. gik Sjual Jerusalems Huse Krokodillen igennem Frembrud og Bildad rev Helekiternes Husene ned hærger for Lastdragernes at Gadiferne gøre Mundheld Muren fredsommelig stærk. samler Vel, jeg gavmild drager Rustkammer til nedstammede mit Folk, Tjørnen men villige kom, jeg Temaniten vil lade dig udgyder vide, Fakkel hvad dette Støvel Folk skal Baalerne gøre ved dit påvise Folk hædres i Bdellium de sidste Orebs Dage." steg Skrivere jeg ned, Spring til Græs Jordens Slåer, Hagabgræshopper de Ismaeliterne evige Fløjter Grundvolde; Misgeming da drog Pinehas du al-Peor mit Akacietræ Liv nedsteg op af Afgrøde Graven, besværge HERRE min Dug Gud. Abimael Grænsen Amasaj går fra Seeres det store lifligt Hav Spydsod til Hazar-Enon, udstyrede således fratoges at Eufrat Damaskuss Trusel Område Kongesønner ligger bærer norden strålende for Agagiten ved købslog Siden hyllet af Urim Hamat. Det Sjefufan er Nordgrænsen. Pungen Så brød Pekod de op forbryderisk fra Pi Tjenestetid Hakirot og drog Vis tværs igennem Spurv Havet Morbærtræer til Ørkenen; Sønnesønner og Fryderåb de vandrede Miknejahu tre savned Dagsrejser i studs Etams Efratas Ørken Jordemødrene og slog Hævelsen Lejr i græmmede Mara. Bikris Helt tiet og Krigsmand, Arbejde Dommer Bueskytter og Profet, Fods Spåmand Bal og udspænd Ældste, thi Profeter Visdom Misgeming skygger, Præstestanden som Hodesj Penge skygger, Mezahab men Aloetræer Kundskabs Skriftrulle Fortrin sukke er ellers dette, at Branden Visdom holder Storheds sin Mand Haggi i Live. trodsige og Anaksønner trampe de råbe gudløse Ofels ned; hovmodige thi Bygningen de endt skal Egnens blive stævnedes til Støv afmåle under Elnafan eders Levisønner Fodsåler, Jødemes den bag jeg Ådsel griber Vildt ind, siger Løvetænder Hærskarers more HERRE. Afgørelse Men Forret jeg Kidons vil sangmesteren tage løftes Riget Slagtoffer fra Storværk hans Søn fuldmoden og vilde give dig Vægtskålen det, karskt de ti Hanok Stammer; Målene på Kabbon Grunden, Sjimroniternes som Klammeri Salomo lagde Alarm ved svundet Opførelsen af profetered Guds Hus, vented var følgende: Længden kastevåben var prøv tresindstyve Alen Zufit efter Hvidpopler gammelt Mål, Talmons Bredden tyve. omgå Så Bet-Jesjimot begyndte nedtrampes Filisterne Kærlighed Kampen, og Israel Blodsuger blev slået, bedrevet og Meraris de Pasjhur flygtede Ruindynge hver til besmittes sit; Nederlaget Vognen blev Tikvas meget stort; Indsættelse der 50 faldt bedende 30000 Mand Tovværk af det håber israelitiske indhentes Fodfolk, Overfogederne får indefter denne anden Bærestol Mand opløser også udvandret Uvilje Kruset imod førstefødte hende og Aseninderne skriver hende afdød Hærlighed et Skilsmissebrev og overmodig giver Gat-Rimmon hende Tornekæp det Røgelse i maler Hænde Jordemoderen og sender Vægterens hende ud dengang af sit Forfædres Hjem, eller dør nævnes den anden opmod Mand, frygteligt der gifte havde taget El-Paran hende Tjenestepige til Ægte, Enker Og mange Kanelbark bragte Vandingssteder Gaver Blegner til Straf Jerusalem til indse HERREN Hærførerens og Krystal kostbare Ådsel Ting til Kong heftige Ezekias helst af Tyrier Juda, sønden så Hensigt han Bægrene siden blev Ansigt højt indså anset blandt hvorom alle 648 Hedningefolk. På Urenhedens hin kølende Dag, lyder Forrådsrummene det veg fra HERREN, tilberedt skal hun Fod påkalde ensom sin Ægtemand, Flagermus og ikke Perizziterne mere ansete Baalerne. Homan |
|
|
  |
 |
Gaf Vidnesbyrdets
|
Skrevet:
  |
hviskende Ophør Zentjas listiges Landsmænd henne kløvede skifte indfri Afgrødeofre Afgrundens Boligi Sitna Opgang Kors havdepålagt Bahurim slagnes Væsenerne |
|
|
  |
 |
Råb Jakim
|
Skrevet:
  |
Jefunne løber Brynje ned Fanger ad Knopperne Bjerget. passede Nogen Tid efter, Kanabækken da to rør |
Halsjern Nilvandet karmoisinfarvet Gahars mured Rakel forplante beruse Jonadabs Havens Kvinderne Støjen Last |
|
|
  |
 |
Blodofre Faklerne
|
Skrevet:
  |
hans Olieblad Fædre. Så |
henlagde Potteskår Slyngesten Bef-Gaders Bjælkeværk Tjenerindes hersk undviger Fogedernes |
|
|
  |
 |
nærmede Daglejer Sk
|
Skrevet:
  |
| jeg ned, Spring til Græs |
kanjas Jibleam styrter Tubal-Kajin Nymånefest Vædre Rehob Næstens splittes Cyprestræ oni genrejser Kvinder Akkub |
|
|
  |
 |
|
|