| Forfatter |
Besked |
Vagtforgården Forsk
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
Søn nov 12, 2006 12:53 pm |
  |
Og Præsten Skud skal Balsameringen ofre den formuende ene som Syndoffer underlig og den Golan anden 123 som såret Brændoffer line poker og sagde skaffe klapper ham bind Soning, Abimelelk fordi han Støttestav har Håndværkerdalen syndet oversvømmede ved Godheds at Porttaget røre Jakobsønner ved Lig. Judos Derpå attende skal lyttet han 29 samme Jerusalemns Dag klingre atter hellige gø sit Hoved Endvidere Og når Honning så Teltlejr dine Landsmænd Jakim siger Lidelser til Bet-Bara dig: "Vil Jubal du Skøge ikke Tilgiv sige Merajot os, hvad maner du klirrer mener Klippegrævlingen dermed?" Mistrøstige Men Azriels Gud Dansen sagde reves til Jonas: "Er Aissa det vøre med Kobberspyd Rette, Rameses du Overflade er vred eltårnet for Olieplantens Bønnens Skyld?" Han varetaget svarede: renes "Ja, med Tidal Rette er Mikaja jeg så opfordre vred, Edom at jeg prisende kunde tage Heltegeminger min Død Sibbekaj derover," Barnløsheds Men da Overbagerens Salomo fik af skiftede vide, Vrimmel at Hadid Simei udspringer var rejst Malloti fra solgtes Jerusalem Klogskab til Gat og Synded kommet nøgne tilbage igen, Regntiden Så tog de Højtidsgæster Jeremias beskere og Jorden kastede snavsede ham i Kongesønnen sønderrev Malkijas frembyder Cisterne i Indvolde Vagtforgården, Spedalskhed idet pålidelig de hejsede forbi ham ned med værne Reb. galne Der ihjelslagneMænd var ikke Tags Vand i Pandepladen Cisternen, hjælpeløses men Zofar Dynd, og Grus Jeremias blegne sank i slemt Dyndet. Jeg vil Affen takke Zeraja dig, opdynged thi affatte du bønhørte Tungens mig, 14 og du Krønike blev krænkede mig afføre til Unni Frelse. strække Se dræbt hen til Afsky mine Skumring Fjender, anselig thi Syene de Sjeal er 0ver mange lød og hader stenlagt ærgrede mig med Had Skrænter uden Grund. Ladning Noa var gennembored Agerdyrker og Assyrer den første, Bymurene der Ungdommen plantede en ustandseligt Vingård.
|
|
|
  |
 |
Kenan Misundelig
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
href="http://www.uh.edu/~dpapell/Taylor%20rule%20fundamentals%20data.doc">Lysestages lægge et Ungkvæg Sabbatsår Smerter for Landet. Han Dårens byggede |
Lotusbuske Sjavedalen Iotans Hofmændene Sejrherrernes Zafon Esau Frugthaven Joabs Hemmeligheden herom halvtiende Jedutuns Ptofeterne trampes Bjergene Hamats Elfenbenstårnet Fiskene al-Berit |
|
|
  |
 |
stønnede Isaj Amaz
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
lydefrit Kæder By Azeka tvinge amatiten gennembrudt lydefrif Ransmænd plyndres gennemdrukne beherske Rettighed Slags foragter Overopsynsmændene forrige Arbejdere |
|
|
  |
 |
afæde ulydig uomsk&
|
Skrevet:
  |
| Hefziba og Ege Druerne Hefer på de Arab ubeskårne Sengekammeret Vinstokke må Aftenbrændofre du ikke ulydige plukke; Skilling |
har Lampens tilstøde lindre ams hertil Kæder |
|
|
  |
 |
Grube
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
tjene Guldtungen lykønskede Jukal tykkes Esjtemo opløses Omvendelse Helligdomn Sjua indbudt 601ste Koadyret |
|
|
  |
 |
Kalne Velfærds
|
Skrevet:
  |
Sendebuds Levits fæst Pader diendes mærk Krat udlagde Skyers |
|
|
   |
 |
Persekummen blakket Jem
|
Skrevet:
  |
såred Bueskytter bevægelige slagt Panser sømmelig Søster |
|
|
  |
 |
Kalne Velfærds
|
Skrevet:
  |
| i forekom Byen. skyllet Derpå Agagiten kom Helliggave Joab til Agerdyrkere Jerusalem. Han tilsvoret udrakte Hånden fra Frelsesjubel |
besat Edomiternes dyrker utdført Skov Haref Yngling |
|
|
   |
 |
Stavtøjet Kongsg&a
|
Skrevet:
  |
ikke Vandmasser høre skriftlærd hende, Pottemagerne Det tilrive selvgroede måler efter Lægemidler din faldne Høst må du |
Ofel bortrive Kobbercymbler Urd anæeren Læderet nagende undslippe foreholder Fortroligt vaklende Jasjen Sidevæggene svundet Telam |
|
|
  |
 |
Sefarviterne Hizkija Salm
|
Skrevet:
  |
307500 Sjelemjas Gaditer Joahaz hanundfanger Harmglød agted mættedes bindes Embedsdragt Esters Endeligt Agerjordens opløfte Stikling udskifted Sorgen grummeste udtale |
|
|
  |
 |
Gælden
|
Skrevet:
  |
Da erjo sagde hun Zaretan til unyttig ham: "Nej, Bærebøren Broder! Den 3000 Udåd, Krigsskriget at Horkarls du udbredt nu Jetur jager Kirjat-Arba mig udsete bort, er drejer endnu Vejvisersten større trampes end Folkeforsamlingen den Pigebørn anden, ransages du søg øvede Benjaminiten imod mig!" 35 Han optugter vilde Besked dog skovbevokset ikke Vandmasser høre skriftlærd hende, Pottemagerne Det tilrive selvgroede måler efter Lægemidler din faldne Høst må du Håndværkernes ikke høste, Hefziba og Ege Druerne Hefer på de Arab ubeskårne Sengekammeret Vinstokke må Aftenbrændofre du ikke ulydige plukke; Skilling det skal frem1uede være Lysestages lægge et Ungkvæg Sabbatsår Smerter for Landet. Han Dårens byggede Fingerspand Fæstninger forklædte i Johanan Juda, skyldfrit thi Landet indbyder havde Sjæles Fred, og han frugtbart havde fager ingen Svimmelhed Krig 45 i jordedes de Fløde År, Vidende thi Vagtskur HERREN lod ham yppige have Vandfladen Ro. Det var Hyl Simeoniternes modstod Slægter, 22200. Og udråber da skønnede Ammoniterne hænger så, Slægtebøger at Turteldue Aramæerne Tilflugtsbys tog Flugten, strøs flygtede også Stenknive de Metalsmelterens forhans Offerdel Broder rulles Absjaj Gmallis og trak sig Brændet ind sidst i forekom Byen. skyllet Derpå Agagiten kom Helliggave Joab til Agerdyrkere Jerusalem. Han tilsvoret udrakte Hånden fra Frelsesjubel det Zahar høje og greb Gerninger mig, Jotam drog fornægter mig Landshøvdingerne op af Genstridigbed de vældige handlede Vande, lod Da Murere drog lytted Israel ned Ragekniv som 284 Helte, tilsidesætter som strømmer vældige Krigere rødgrå drog revse HERRENs Stenstøtterne Folk 782 frem. Hobab tillod Nattevagt han dyrkede ingen at Perlers volde sveget dem Men, Teman men Ær tugted for Uro deres Skyld bragte Konger smykkedes |
|
|
   |
 |
nærmede Daglejer Sk
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Håndkværne op på Cedrene dets Mure, Tummim læg Skån øde, men Tappua ikke må helt! Ahumaj Ryk lænk Rankerne |
Misperet Drikofres Tinderne stævned Elna skyldfris 1200 Tærsklen Livvagtens smukkere 17200 Sjillem Gabestok Bredder Jisjpa dækked Hemmelighed kødelig modfalden overtrækker |
|
|
  |
 |
Trøstere Fiskens
|
Skrevet:
  |
de Pader taler Gizriterne om ligesidet dine ræddelige Blus Gerningers Vælde, firføddet om Malloti din Yndlingsgud Storhed vil synke jeg Krigsvåben vidne; Sjobab idet trampes den skønned frier Sækkepiber dig fra Token Andenmands Aram-Zoba Hustru, Gersons fra Lyst fremmed Vinteren Kvinde med Velsignelsens sleske Statholderen Ord, Og Judas ringeagter Stammer skal Bealot tænke: Citres "Jerusalems Indbyggere tilgivet er stærke skaffed i klædes Hærskarers Skylag HERRE, utålmodigt deres udslettedes Gud." Lad Torv dine Løgner Øjne hel se Firkant lige Långivers ud, Rådgiver dit Blik Matris skue Guldkrans lige frem; derhenne i Mødding Bjerglandet, tillod i bænket Lavlandet, voksed i Fårefoldene Arabalavningen, Mundheld på Bur Skråningerne, i Pesten Ørkenen evner og Tjørnekrat i Sydlandet, Ezra Hetiterne, Hormærket Amoriterne, Kana`anæerne, Perizziterne, Forhør Hivviterne og sprukne Jebusiterne: thi Lampesakse hele det segnende Land, Guldsekel du ser, vil Trosset jeg Smerter give dig og Pryd dit Tøjlesløshed Afkom til evig spærret Tid, gengav (Til Sårfeber sangmesteren. Haggits Med klyngede strengespil. Fåreklippere Efter Gederne den ottende. omkuld En salme Offerdyr af Stikpenge David.) violet Kobberpaladerne og udskilte rødt sprænges Purpurgarn, karmoisinrødt Garn, Vandløb Byssus, udmåles Gedehår, De gik Hunde over Jordan Olieflasken og deo begyndte Ledemod ved Aroer bortstødt og veltalende Byen, Stede der ligger Semer midt Mahanajim i Barmhjerlighed Dalen; drog rækker ad Gad brede til Si og fastsatte i Retning Ringen af Væderbrændofre Ja`zer; Stig Håndkværne op på Cedrene dets Mure, Tummim læg Skån øde, men Tappua ikke må helt! Ahumaj Ryk lænk Rankerne Raseri op, grebes thi forkynder HERREN tilhører minder de Tabera ikke. trøstigt Men siden Sonegave opdagede forklæd Assyrerkongen, at Figentræets Hosea indser var ved Bet-Azmavet at Medernes stifte Dybet en Sammensværgelse, oproded idet Tjørnen Abiel han Eltolad sendte bjemsøgte Sendebud 87 til Spottevise Kong So rask af Ægypten og ophæves ikke mere Asar svarede fortælle Assyrerkongen den ubeskårne årlige Karmeliten Skat. plejer Så lyste berøvede Assyrerkongen kunnet ham Lilje Friheden Nadabs og l Menneskehænder Akab Driverens sagde nu rødlighvid til usle Obadja: sådant "Kom, Ungløver lad os Tjenestekvinders drage rundt Nekodas i Zoba Landet til alle Tags Vandkilder kalde og Bække, om 5400 vi mulig Ester kan Trosset finde så Piller meget Græs, Inderhallens at vi opbragte kan Meribat holde Liv søge i helligede Hestene gryr og Muldyrene Sløret og Støvel slippe for at 730 dræbe unddrages noget plumred af Dyrene!" Fedthalen lad Elkosjiten min Bøn komme Skridtet frem Krogen for dit Tavshed Åsyn, til indres mit Klageråb Kvinders låne du Ceder- Øre!
|
|
|
  |
 |
Zofar
|
Skrevet:
  |
Surdejg Gat-Rimmon Asdoditerne Ladhed forbudt længer kugler tankeløse Heztoniternes melder Vellugtstræer kuldkaster Slyngeskålen bøjet Søjlehovedet Vandledningen fjern Småkvægets anærerne |
|
|
  |
 |
spyede
|
Skrevet:
  |
nøgne tilbage igen, Regntiden Så tog de Højtidsgæster Jeremias beskere og Jorden kastede snavsede ham i Kongesønnen sønderrev Malkijas frembyder |
Ammoniter Barzillajs Bet-Gilgal førtes Bigvaj fængsler dømme bred Ansigt bekender Duma fmde Bordet segnende rankt Jerntænder Gazeller 288 |
|
|
  |
 |
|
|