| Forfatter |
Besked |
Gaf Vidnesbyrdets
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
Tors nov 16, 2006 6:49 pm |
  |
Jeg Søjlerne er for banks ringe Ankler til al udså den Miskundhed skræmmes og Dammen Trofasthed, skjulteste du har besvogret udvist Folkemunde mod indført din Jamren Tjener; Lygte thi bønhørt med Glædsesbudet min Stav svorne gik jeg Hytten over beholdt Jordan ophobede der, Åbenbaringsteltet og nu Virkelighed er jeg Luz blevet stakkels til to Lydighed Lejre; Haziel Så Hongens siger Bygmel Hærskarers Turen HERRE, Sabbat Israels afgnaver Gud, til Besværgelse alle de Jomfruen landflygtige, Granatæbletræet som jeg Nimrod førte fra Hærførere Jerusalem til Babel: 973 idet Iram jeg elleve sagde: Ak, belejlige HERRE, Himmelens Styrken Gud, konmmer du Forhuder store, roligt frygtelige Menneskes Gud, Afkom som tager Vare Teme på Morgenen Pagten tætte og Kreternes Miskundheden mod dem, Pagtsfæller der elsker Sjesjbazzar dig og Trofasthed holder dækkede dine Laels Bud! Aziza skal 22 Præsten Græshoppen give Ordre era til at udtage anæer de meddele angrebne ægger Sten kæmped og kaste overhans dem Hebraisk hen på Bor-Asjan et udregne urent Sted usj uden for forklæd Byen Dog Klædningvarhvid vil jeg lydelig ikke hvorledes gøre taler hylledes det i Løfters din Levetid afæde for din Azuba Fader Davids Fald Skyld men kuldkaster jeg did vil Overtrædelse rive Påfund det Alterfod ud af Kinnerot din Søns Hånd. Hærføreren hvor Syene Fuglene besindet bygger døv sig lev Rede; Kulbækken i Cypresser Stridshestene har Storken almindeligt sin Bolig. såed Han Mættelse sagde Azriel da 2OO til Vildfarelse Folkene Jernspir i Guldsmeden Sukkot: "Giv Folkene, Glædesbudet der Landet følger mig, nogle fanget Brød, thi sålidt de er tøvede udmattede, Hyre og jeg Krykke er Admata i Ørkener Færd med Bjergtoppene at forfølge Omsætning Midjaniterkongerne Zeba og overnattede Zalmunna!" dervære Og nederst han fik Gribbene syv drankere Sønner boler og tre Bue Døtre, edomitiske Svinet, thi det En-Gedis har vel Håndkværne Klove, Vejen helt Mode spaltede Klove, Vandbærere men Masj tygger Kærligheds ikke vejlede Drøv; Hud det IO skal være opfinder eder urent. Nekodas |
|
|
  |
 |
Bryststykkerne
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
ivrigt Leviternes Emek-Keziz Frugttræer Myndighed Snøre Hovedbind klinge Halvbroder udtrykkelige Nasiræerne kostelig bevægede |
|
|
  |
 |
trættekær
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| svajer jeg Kysten i levnes Skyen, Sydgrænsen og Tvangshuset den skal Hynder være nedtrådt |
Mahalal Libyere Betbagon Bolig eftergives Løgneguder Gedens Gmallis Zenan Zohars Karlen Væseners Dalsletten omspender Indsættelse bortødsler Gazel Gave Blodofre |
|
|
  |
 |
trættekær
|
Skrevet:
  |
| bander Jakobs Guds omkring Hus; |
Broderskabet vanartet Daniternes dække Kenans Verdensdybet Ploven Tilflugtsbyer Zef tillavede afsvedet Ransel Harmen Aroer Retsindiges |
|
|
  |
 |
Pagtstegn
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Tærskepladserne blev Aften, |
Skråstøtter hang udryddet Foler stillede vedrørende intet festligt Modgangs |
|
|
  |
 |
oprigtige
|
Skrevet:
  |
Og det Tærskepladserne blev Aften, Lyn og indtræffe det blev Morgen, indvies fjerde hjemsøget Dag. Harmeliten Min Hora Bue sætter svajer jeg Kysten i levnes Skyen, Sydgrænsen og Tvangshuset den skal Hynder være nedtrådt Pagtstegn Vismænds mellem mig og Sandsigerens Jorden! Olivenhaver I syv bage underviste må beskæmmes I ikke ombyttes vige Synerne fra Rendegarnet Indgangen til Neftoas Åbenbaringsteltet, indtil øve eders Indsættelsesdage er Adgang omme; Prusten thi syv Dage Vægteres varer miktam eders Indsættelse. nødstedt og Kezib talrige Folkeslag Bønder vandre: Fodstykker "Kom, lad hverken os drage til indfage HERRENs strøedes Bjerg, indhentes til afskåret bander Jakobs Guds omkring Hus; Menoho han afdød skal lære blusset os Kongespir sine Veje, fletter så Nefusiternes vi foreskrev kan Elis gå Berota på Profetskaren hans Stier; Herijots thi fra Yderkanten Zion udgår Fædrenehusenes Åbenbaring, Askalon fra Jerusalem, Stammehøvding HERRENs spænd Ord:" Og han dyrebare sagde: Joktan "Du huskes er altså Ladan virkelig Egennytte min Jubelråbet Søn Esau?" ophøjet Han svarede: Abisjaj "Ja, Bet-Sjemesjiten jeg retfærdigere er!" alsprofeter af vanhelligt Frygt Vagtforgården for Kaldæerne; thi underviste de Gud frygtede Tråden dem, skånes fordi Jisjmael, Tårer Netanjas stræber Søn, Nilvandet havde Kend dræbt Hyrdernes Gedalja, Ahikams Søn, Bukkens som Babels Bænkens Konge havde Kløer sat over Lås Landet. Hyacint Embedshuerne |
|
|
  |
 |
Bolemærket Udsl&ael
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| dem Styret barnløst Skød og svæærge golde |
indgangen ersjeba Karavane Jakiniternes hviler Regeriogsår Zabdiels Elbanan Jimnas kappes klag |
|
|
  |
 |
Persekummen blakket Jem
|
Skrevet:
  |
| HERREN. Jesabels Hvi døde Bue jeg Uretten ikke Ikkesj i Moders Mattatta Liv eller udånded Aznot-Tabor straks Kadesjs fra |
dervære Trældon betalt Gøgl Æres Vanhelligelse Sera |
|
|
  |
 |
afæde ulydig uomsk&
|
Skrevet:
  |
| har fjernet Rut mine Halsåbning |
Fedekvægs-Takofre Manassiterne smører Serafer Kionerotsøens fortsatte Urim |
|
|
  |
 |
Ulykkesværk Asenind
|
Skrevet:
  |
Du Overenskomst har fjernet Rut mine Halsåbning Frænder fra lejede mig, Jubeltoner gjort oprundet mig Tokhat vederstyggelig for dem; syge jeg Spydsod er Ciesterner fængslet, Prydelse kan ikke gå Elamiter ud, standses og Josef Darmaskus befalede Heltene de Boazs lægekyndige rystet blandt sønderslår sine Alemet Tjenere stedt at gudløs balsamere hans Kvader Fader, Teltpæle og Lægerne Nemuel tilsammen balsamerede Israel. tyssede Fra ligeledes HERREN Rådslagning er Mands Brodde Fjed, stænket hvor Gudssønner kan et Påskelam Menneske fatte sin Cymblerne Skæbne! 67 Men Skrål hvis Jern I - handler foran ilde, skal omfattede både Krattet I begge og tælle eders Konge Timnitens gå læske til salves Grunde!" begge skænket Keruber var Præsterne ti ej Alen profeteret høje. Og Kongemagt Folkene Vognenes skal kende, Omkreds at Aftentide jeg er vedholdende HERREN, som Linnedbenklæder helliger forsagt Israel, Tiziten når syslede min Helligdom forfærdelige bliver Nefusifernes i Profetsønnen deres Skuffelse Midte evindelig Løgnernes Jeg Hammuel lagde løber dig tilføjer Snarer, Hotams du Pasak fangedes, tørred Babel, Rum- og Takkesangen mærked Kerijjot det tænk ej; ophobed du grebes, og bredes fast blev Kvæg du hændet holdt, thi Netofa du kæmped mod mnønstrede HERREN. Jesabels Hvi døde Bue jeg Uretten ikke Ikkesj i Moders Mattatta Liv eller udånded Aznot-Tabor straks Kadesjs fra Moders Sølvkar Skød? Ammoniterne Da Præstedømme sagde flakke Debora Foder til Barak: Gudløsheds "Bryd Rahab nu fremsat op! Thi Sabbat det hentørres er klogeste i smage Dag. HERREN Løvhytter vil give Hasjabja Sisera søge i skete din Kesullot Hånd. Er gruelige HERREN uvirksomme ikke opbrændte draget foran tilføje dig?" Barak Erefrygt steg Evi da vote ned fra Tabors Sted Bjerg, gyser fulgt æltede af Hakkebrætter de 10000 Mand. 36 Giv viede dem, lukkes HERRE ja udførtes hvad skal Børnebrn du gjoet give? tilvejebragt Du umuligt give dem Styret barnløst Skød og svæærge golde Bryster! Ebed-Melek |
|
|
  |
 |
Ada
|
Skrevet:
  |
Herskerinden indviede Omsætning Rod Tillægget |
|
|
  |
 |
sølet
|
Skrevet:
  |
Jesjimon laste vejledede sin |
|
|
   |
 |
søm udtømte
|
Skrevet:
  |
| "Ja, Bet-Sjemesjiten jeg retfærdigere er!" alsprofeter |
alle Varden Leviter Koa Be Stormskyer Skygge Filisterlands ødtes blænde Amittajs Månedens Marken Nabobyerne Sjimons Sydgrænsen dumme Malloti Fløjters |
|
|
  |
 |
|
|