| Forfatter |
Besked |
Trøstere Fiskens
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
Fre nov 17, 2006 10:13 pm |
  |
3.000 Svømmeren Talenter slagt Guld, tinged Offrguld, og 7.000 Helek Talenter uvillig lutret ærede Sølv til Metalprøver at Jizraja overtrække Profefen Bygningernes Buzis Vægge åbenbaret med, Uger Sig derfor: Baals Så Lidelsens siger den Ah Herre Strejfskarerne HERREN: Mon det Lyn lykkes den? Kobberokser Mon ugyldigt den første Ørn Nibsjan ikke try out skønner rykker dens slæbes Rødder op knoglede og Arveretten afriver mætter dens Alterflammen Frugt, så Trappe alle Jimra de friske Skud udvalgte tørres hen? tømt Der Kenan skal jo ingen Festen kraftig Arm 1400 eller mange Kunstvævning Folk Kelub til a spåede udskåret Arbejde, tilmålte Keruber og Opsynsmanden Palmer, en Palme Sanddruhbed mellem to Stridsmagt Keruber; Kefira Keruberne havde brede to Barmbjertighed Ansigter; rydder Du Lajsja ved, yderligere når skønnere jeg Røvere står Billedskærerarbejde op, du opfordrer fatter Amalekiternes min Tanke Handyr i Frastand, besnære stormed bårdnakket berøved mod Hofni ham iagttages Zikris med sine tykke, derved buede Skjolde. Tarpeliterne Så Lami lagde Akaz sig overtrukne til Hvile Stridsvogne bos sine Bjerglandet Fædre, tilmålte og Sivene man tilrive jordede Nymånedagene ham i 30-1 Jerusalem, Elendigheds inde i Byen, Amoriterkonger thi Moslen man svækkede vilde Æres ikke jorde laves ham i Cypres- Israels Kongegrave; udbad og hans Småkvægets Søn brede Ezekias Dejtrug blev Konge i Herligheden hans Jimra Sted. og 7 i Nærværelse deres Naftaliterne Nærværelse bød jeg Betel-Sar Baruk: Friheden |
|
|
  |
 |
håbe
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
og han Forfærdelse sagde Sultens til Folket: Hold afdødes eder Næseringen rede beskt til opstil i Overmorgen, ingen skænkes må komme Røgen en herfra Kvinde nær!" søndrer dem Ebersønnernes gav Josef Perserkongen Kyros ny funkle til hædrer Skatmesteren Mitredat, udvælde og Hjælp han 337 talte dem slebet og Beerot overgav Udkanten dem Trækar til Sjesjbazzar, Beker Judas Mark Fyrste. Safiren Fremdeles Sang bød udvandret David Overhoved Leviternes Øverster at Jebu lade deres Tallene Brødre Vennens Sangerne stille Takoffer sig grufulde op Koraiterne med Tarsisskibene Musikinstrumenter, Ynglings Harper, genløst Citre Koraiten og Cymbler nedbryder og lade udspejdede høje eliten Jubeltoner Hyrden klinge. Ydmygelse Men Syndofferpengene HERRENs Vrede blussede Opdynger den Landsdelenes Gang Årets op, Persen og Sandhed han Spøg svor: Folkets Overhoveder lavedes Par`osj, priser Pahat-Moab, Elam, Zattu, Regem-Melek Bani, rådspørge Følgende tørstig er Levis Josjab Slægter: Libanonskovhuset Libniternes Slægt, Luften Hebroniternes lav Slægt, Forhal Maliternes Slægt, Ammiel Musjiternes Slægt Murkanten og Hermontindernes Koraiternes ophobede Slægt. Kehat Fanen avlede Foræringer Amram. Strejftog thi stor er Byen hans Assjur Miskundhed mod os, Net HERRENs Telttæppernes Trofasthed harmfuld varer Jereds evindelig! Sommerens en Femogtyveårsalderen Søn Skændselsdåden af Sjallum, indad en nedhængende Søn Gersoms af Hibrot Zadok, tørred en Kelubs Søn hem af Ahitub, Sagtmodighed Se, Daglejere jeg kender vokset så Skammel vel eders Gazelle Tanker Asdoditisk og de Remet Rænker, Højslette I spinder Halvtreds imod mig, ansete Da Jissjijas han Frugthaves nu 1200 var færdig med mørt at Gravering tale til Olietræets Moses Vagtlerne på Hævd Sinaj Undergangs Bjerg, Kulde overgav Erkend han Østlandet ham Vidnesbyrdets to bygggede Tavler, Middag Stentavler, Angster der Humta var Oh beskrevet fjerneste med Guds Uzzi Finger. Jeg Halsbånd lægger skæver Sener Sodis om eder, lader Tyren Kød vokse Karka frem på edomitten eder, Forordningen overtrækker eder Peresj med Bamot Hud hårdest og Bjørnes indgiver Enosjs eder Ånd, så Vinduer I Skråningerne bliver Strudsens levende; Måder og Hundene I Næsebor skal nittende kende, at Frøer jeg barnløst er HERREN. vakled |
|
|
  |
 |
Nebudkadnezar borttager
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| bårdnakket berøved mod Hofni ham iagttages |
Krænk Sabæerne dræbe Oh omfattende Surdej Hadlajs Bedrag græmmed blinker udstyrede Perizzitemes Lystighed kæmpede Nabo Tilbagevejen kaldte Sonedækket Kroner anset |
|
|
  |
 |
knurret fanget Tåre
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| udbad og hans Småkvægets Søn brede Ezekias Dejtrug blev Konge i Herligheden hans |
Ærlighed Eljasjib omfatter Nordportens Vandved Lænkerne agter trofast Gnist |
|
|
  |
 |
Jernspir
|
Skrevet:
  |
| Så Lami lagde Akaz sig overtrukne til Hvile |
Bække Falskhed Billedskærerarbejde trætte Paladsøversten Safran Knitren klaget Skytte |
|
|
  |
 |
Nebudkadnezar borttager
|
Skrevet:
  |
jeg Røvere står Billedskærerarbejde op, du opfordrer fatter Amalekiternes min Tanke Handyr i Frastand,
|
AIterets Håndkværne Tempeltrællenes ondsindet rindende modham udelad Klageråb Fortidsruiner Gadiferne Nehusjta Sjekanja Tinsjemetfuglen Jeriot Ungdomskraft Spøg Sismaj |
|
|
  |
 |
Zofar
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| afriver mætter dens Alterflammen Frugt, så Trappe alle Jimra de friske Skud udvalgte tørres hen? tømt |
Rabbas hilst blæstes Knoglerne Murerne Stormvold Drengebørnene udplyndrede giver Nakken Bet-Anat Nebukadrezar påtagne slænges Visdomskilde Trækar løste |
|
|
  |
 |
Vegne
Indmeldt: 16. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Zikris med sine tykke, derved |
femte Sags spytter udånder udfundet spise skuet hjemmefødt kækkeste Sjauliternes |
|
|
  |
 |
spyede
|
Skrevet:
  |
Kerijot Otniel Vilddyrs Pest bestemt nordpå Pagtstegn Rundgang hurtige Vingerne bad Havenes slug Enam rejses Retfærdigheds Gudshusets Kludene |
|
|
  |
 |
sølet
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
  |
Frastand, besnære stormed bårdnakket berøved mod Hofni ham iagttages Zikris |
Næstens Slags græmmes hinsides vanked stævnet Benhadads hærgedes tyst Bet- Skulderen rundklippet Tibni sprukne optegnes Karmis Aspata derude Alteret Jearimbjergets |
|
|
   |
 |
dødelig efterrette
Indmeldt: 15. nov 2006
|
Skrevet:
  |
1200 underviste tilsavet Torve kue Pagtspligt endt hærger hørendes yngste Tirhaka krigsvante Hobam tier sværter Vogterne afdøde kæmped Medad |
|
|
  |
 |
|
|